We besteden veel aandacht aan kwaliteit en service. Hoewel we daar zelf van alles over kunnen vertellen, laten we graag een aantal van onze klanten aan het woord.
Duidelijk antwoord op gestelde vragen met een pro-actieve aanpak.
Vlotte bestelling en duidelijke communcatie, ook over leveringen.
ReproVetS – Maarten Hoogewijs
Wordt altijd snel correct geholpen. Vragen m.b.t. producten snel beantwoord. Bestelling wordt goed goed en snel geleverd.
Goed contact.
Franke Baas
De nifa heeft een fantastische klantgerichte service. Janny en Corine zijn altijd via mail of app vlot bereikbaar en hebben veel kennis van zaken.
Maaike Lautenschutz
Deskundig en snel antwoord bij vragen. Uiterst vriendelijk altijd.
GELRE Dierenartsen
Zeer benaderbaar bedrijf, met oog voor de klanten en de wensen van deze klanten. Op expertise gebieden is er altijd een mooie uitwisseling van kennis c.q. informatie. Daarnaast lokaal (NL) aanwezig, ook belangrijk.
Henk
Super vriendelijk. Ieder probleem wordt opgelost. Iedere vraag beantwoord.
Gérard
Every time you have a question or issue, you are prompt to solve it, no complications attached.
Bruno Leite
Accu voor de echo besteld, snel en netjes geleverd.
Geschikt voor het bewaren en transporteren van onder andere genetisch materiaal zoals sperma, embryo’s, bloed, maar ook holding media en medicatie voor paard, rund en varken. Dit vereist specifieke condities en een nauwkeurige temperatuurbeheersing zodat kwaliteit behouden blijft.
Sinds 2022 vervult Hans Jubbega de rol van Sales Director bij NIFA Technologies en sinds zijn komst is hij een onmisbare kracht binnen ons team geworden. Met zijn klantgerichte aanpak, technische expertise en praktische vakkennis weet Hans telkens weer te overtuigen en te inspireren.
Zo houden we ons dagelijks bezig om insleep, verspreiding en uitstoot van ziekteverwekkers (zoals virussen, bacteriën, schimmels en andere ziekteverwekkers) voor dieren, mensen en het milieu te voorkomen. Biosecurity staat bij ons voorop, zodat wij u altijd van goede service kunnen voorzien.
Vanwege de NAVO-top in Den Haag op 24 en 25 juni 2025, kunnen bestellingen iets later dan normaal worden bezorgd. Er is namelijk verkeershinder van zondagmiddag 22 juni tot vrijdag 27 juni.
Heb je vragen? Ons team staat klaar om je te helpen.